Etiquetes

divendres, 9 de novembre del 2012

"UN PACTO DE AMOR - MI VIDA JUNTO A VICENTE FERRER", de ANNA FERRER


Per a tots aquells que coneixeu d'una manera poc profunda qui va ser Vicenç Ferrer o el que va fer a L'Indià en favor dels mes desvalguts o el que està fent ara mateix la seva Fundació, dirigida per la seva vídua Anna i el seu fill Moncho, us agradarà molt aquest llibre.

 L'Anna explica tant els trets mes desconeguts de la personalitat d'aquest gran home, com tota la tasca feta a Anantapur per part d'ells i els seus col-laboradors amb l'ajut de milers de persones que han contribuït i contribueixen econòmicament per la construcció de pous d'aigua en un territori terriblement sec, d'habitatges, d'escoles, d'hospitals, de la posada en marxa de micro-crèdits, etc. etc. en mes de dos mil pobles d'aquesta part de l'Índia, que correspon a la mes pobre de tot el país.

 Son milers i milers les persones que han vist com les seves condicions de vida i les dels seus fills han millorat gràcies a l'impuls d'aquestes extraordinàries persones.

El llibre explica també les costums i les creences dels indis que ells tan bé coneixen i des de fa tants anys.

Em fa il-lusió comentar que el meu llibre el tinc dedicat per la pròpia Anna Ferrer- El meu germà i la meva cunyada me'l van portar com a regal directament d'Anantapur.

A continuació un vídeo on l'Anna parla d'aspectes relacionats amb el seu llibre:

2 comentaris:

  1. Ja m'imagino que aquest llibre deu d'aportar molta informació, i és instructiu i interessant. Felicitats per tenir-lo dedicat. Faré per llegir-lo.

    ResponElimina