Etiquetes

dijous, 5 d’abril del 2012

"EL EXÓTICO HOTEL MARIGOLD"


Una comèdia anglesa entretinguda amb molt bons actors

Uns quant jubilats anglesos coincideixen en un hotel de l'India on hi van per viure noves experències i alguns per canviar radicalment  de vida en aquesta etapa tan especial.

Hi ha moments molt divertits i també alguns moments que ho son menys. El balanç, però és positiu i surts del cine satisfet d'haver passat una bona estona.

Hi ha moltes converses i reflexions entre els personatges. Jo em vaig quedar amb aquesta resposta que li dona un dels protagonistes a un altre quan li pregunten que és el que troba interessant de l'India. Diu, entre altres coses: "veure com la gent d'aquí consideren la vida un privilegi, no un dret..."

El tràiler correspon a la versió doblada. Jo l'he vist en versió original subtitulada i no hi ha color. Si aneu a veure-la i no us molesta lo dels subtítols, en V.O., sensa dubtar-ho.

 Aquí teniu el tràiler:

 

2 comentaris:

  1. Vaig veure aquest trailer al cinema, però em va semblar un estil de pel.lícula que no era el meu. Malgrat aixó crec recordar altres referències, com si estès basada en un llibre o algo així.
    Gràcies per la teva entrada.

    ResponElimina
  2. JOSEP LLUÍS: La peli resulta una espècie de cocktail entre una "bolliwood" i una d'estil colonial anglesa. No és un 10 ni molt menys, però no deixa de resultar entretinguda i, sobre tot, amb algunes de les interpretacions força aconseguides.

    ResponElimina