Etiquetes

dilluns, 26 de setembre del 2011

EL PREGÓ D'EN PUYAL


Vaig seguir el pregó en directe per BTV. Em va agradar. Puyal, crec que és un gran comunicador, que, a més, posa tot el que fa en un format original i amb un bon contingut.

El recorregut per la història de Barcelona el va fer especialment amè, esmentant les seves experiències personals des de que era petit. El fet de que només sigui un any mes gran que jo i que des de on va nàixer ell i on ho vaig fer jo, en el cor de la Ciutat Vella, no hi hagi més de 300 metres, va fer que tot el que va explicar de la seva infància i joventut resultes quasi una calca del que jo vaig viure.

A més de l'historia, va parlar del present i del futur.

Va picar algunes crestes però també va tenir paraules d'agraïment molt sentides pels qui van transformar la ciutat amb els Jocs Olímpics, focalitzant-ho en la figura de l 'Alcalde Maragall.

Va donar pistes per tirar endavant: unitat, esforç, lideratge...

Entre les seves paraules, van sonar fragments de cançons d'en Raimon, la Feliu, Serrat, Llach, Maria del Mar, Marina Rosell...

En fi si no l'heu vist i us ve de gust fer-ho, aquí el teniu:

1 comentari:

  1. He escoltat el discurs per la ràdio. Em passa com a tu, que soc del casc antic, m'he identificat amb en Puyal i fins i tot m'ha fet sentir les olors i els sorolls de quan èrem nanos. Es un gran comunicador. Li desitjo molta salut.

    ResponElimina